Tufft

Är värre i förkylningen idag, jäkligt seg. Men var iaf PT till Olle imorse, han fick köra DTP på armarna och så körde han ben innan så han är redan som spaghetti – ska bli kul att se hur hans kropp mår imorgon! ;) Jag kan inte förklara lyckan jag känner när mina nära och kära har träningisvärk, det är något alldeles speciellt.

Nu ska vi fixa lite på stan, sen får jag dö i soffan men min nästan 1000-sidiga bok och läsa om klinisk psykologi resten av dagen! :)

Hörs mer sen!

Fitspo

Kommentera

