Entreprenörskapets hemligheter

Har läst två böcker under resan, den som Charlotte Alfvin skrev om tsunamin och Bellas hemligheter. Tur att jag läste de i rätt ordning: tsunamin först som fick mig att ännu mer uppskatta livet och mina relationer. Sen Bellas bok om företagande som passar bra en kreativ söndag som denna, och inte vilken söndag som helst – idag var det exakt tre år sen som jag och O träffades. Älskade Olle som är mitt hem, det är häftigt att känna att man vill vara nära någon alla dagar. Tänker på hur jag ska beskriva det mer men det är svårt, han är som min hjärna. Svårt att fungera utan med andra ord. Han är lycka. :)

Det ger mig ju sådan motivation också att göra allt jag kan för att skapa det bästa livet för oss, vilket jag gör genom att ta tillvara på mina intressen och kunskaper. Mår den ena bra och sysselsätter sig med värdefulla saker i livet smittar det av sig. Och i vårt fall är det ju dubbelt upp! Vilken lyx. :)

image

En lyx jag ska unna mig imorgon är att köra benböj och bicepscurls med O! Galet sugen nu när förkylningen äntligen verkar ha gett upp. Dags att lämna plats åt andra krafter! :)

Kommentera

