Dejt

Har precis kommit hem från Sandra – vi skrev ett personligt brev till henne, guud vad fint hon hade i sin tvåa. Ljust och jättefräscht, precis som jag vill ha det sen. Som jag redan förklarat har jag inget intresse att lägga pengar på inredning nu när helheten ändå aldrig kan bli bra (som vi bor nu). Men det är klart man blir sugen när man ser sådär fina lägenheter. Vi har det ju jättemysigt och jag trivs bra här men det ska bli skönt att fixa något som också är fint. Inom ett år vill vi gärna ha hittat något annat.

Idag fick jag reda på ännu en rolighet som kommer ske inom närmsta tiden, ni får såklart i vanlig ordning veta så fort det är klart. :) Älskar när det händer saker i vardagen!

Det är så mysigt att prata med Sandra för vi kommer alltid in på personlig utveckling och roliga minnen och det är skönt att vi kan säga hur mycket vi beundrar varandra. Det är både kul och viktigt att få höra det. Att äta är också både kul och viktigt: idag åt vi ljummen fruktsallad med keso, morotskaka och brownie – allt utan socker. Det är roligt att experimentera med nyttigheter. Tanken var att jag skulle äta soppa nu när jag kom hem men jag vet i fasen om jag får ner det efter vårat kalas. ;)
20130418_153336

Kommentera

