Drömjobb

Jag drömde att jag fick ett asbra extrajobb! Sitta på stranden och förtydliga/översätta vissa ord på några papper. Fasen att det inte var verklighet. ;) Det roligaste var att jag kunde mitt schema för kommande vecka i huvudet och organiserade hur jag skulle arbeta, alltså måste jag drömt med frontalloben inkopplad vilket är ovanligt. Det är kul med sömn och drömmar, jäkligt intressant.

Det var jättemysigt igår – och gott med tapas! Vi såg Robin Hood, har nog aldrig skrattat så mycket åt en klassisk Disneyfilm. :)

Vilken välbehövlig sovmorgon det blev idag, snart ska vi iväg till Vallabackarna. Tur att träningsvärken i benen snart är helt borta (på femte dagen)! ;)

Önskar er en skön lördag! :)

Kommentera

