Större

Bra start på veckan! Dock blir det vila från styrka idag, känns ju som min vecka började igår så det blir ganska lagom. ;) Imorgon bitti kör vi igen! Nu ska jag plugga och fixa bara resten av dagen, grupparbetet är kirrat och klart.

Nästa fredag ska jag föreläsa för gymnasieelever, dubbla klasser – blir spännande att se om jag kan få alla att lyssna samtidigt, haha! Det är väl en underbar ålder när man går i gymnasiet! Har hela livet framför sig och allt är spännande, samtidigt som man känner sig dundervuxen. Jag skulle faktiskt vilja leva om den tiden, på ett annat sätt. Men jag tar igen allt roligt jag missade då nu! ;)

Mellis

Kommentera

