Förstör

Idag hade jag det jäkligt jobbigt med andningen. Hopplöst! Det är ju ren och skär fysiologisk stressrespons men jag fattar inte hur jag ska ta mig ur det. Tänkte iallafall prova att gå promenader iställer för att träna så mycket styrka. För det blir värre när jag tränar och det är hemskt! Blir hindrad av en kroppjäkel från att nå mina mål – sjukt. Men promenader brukar gå bra, får vi se hur länge foten står pall. Jag tänker gå oavsett allt! Envishet varar längst.

image

Ge mig de här så går jag hur långt som helst.

Kommentera

