Etik

Seriöst, jag är rädd att jag skulle gjort likadant som de här föräldrarna.

Det är klart man inte gör något allvarligt med små barn men ibland är det ju bara våld som hjälper. Och det är klart ens egna barns hälsa går först!? Om du får reda på att ditt barn blir mobbat – inte fasen står du bara och ser på. Näh, jag skulle gjort något liknande – helt rätt. De måste skrämmas så de inte vågar göra om det.

Idag blev det en lite tokig början på dagen men jag är duktig och lyssnar på vad jag behöver. Så det blir hemmaplugg och kanske lite frisk luft ikväll för att rensa hjärnan. Jag måste ladda inför imorgon med då jag ska jobba första gången på soc.psyk.

Nu har jag även satt ihop tidningsbilderna som en början på en visionboard att ha ovanför datorn vid vårt skrivbord. Bara titta upp så vet man varför man sitter här och kämpar. :)

Vision board

Kommentera

