Helg

Älska helg! Redan fredag igen. :) Är helt slut mentalt, på ett skönt sätt, så idag blir det PW som avslutas med fredagshandling. Imorgon ska jag plugga och rensa garderoberna hela dagen, söndagen får se likadan ut. Underbart med en paus!

Alla stackare som firar Valborg som kommer vara bakis på onsdag – då går jag upp med tuppen och tar mig en extra tentapluggdag. Jag gillar livet som tillfällig nykterist. ;)

Nu sitter vi och kollar på nytt porslin och dagdrömmer om framtiden – vad kul det är med inredning! Kan snart inte hålla mig längre!

Interior

Kommentera

