Spännande sommar

Hann inte skriva igår, det var fullt upp! Det var kul att se hur min sommar kommer se ut, det kanske till och med blir lite för spännande ibland men jag tror jag klarar av det.
Idag har vi ett seminare med presentation av grupparbete vilket är det sista vi gör innan tentan på torsdag. :) Känns helt okej – kommer plugga i helgen med så G ska inte vara några problem. Hoppas rätt lärare rättar den bara. Bråkade lite om kapitel till tentan som helt plötsligt kom till som vi inte ens haft föreläsning på. Tyckte sånt borde vart tydligt från början och att lärarna borde vart mer synkade. Hoppas inte att det påverkar mitt resultat. Då blir det mer bråk. Nejdå! :) Men rätt ska vara rätt.

Jag är så kärleksfull idag – O kommer inte få det lätt i helgen. :)

image

Kommentera

