Motivationen?

Haha, jag har aldrig sett på maken till omotiverad människa. (Jag alltså.) Men nu har jag iallafall jobbat klart för ett tag, kanske blir något enstaka pass fram till sommaren då jag börjar köra igång. När rutinerna rubbas är det inte mycket ork kvar för mig. Så idag kommer jag fortsätta gå på känsla men imorgon tänkte jag äta en rejäl frukost, plugga det sista och träna ordentligt. Jag njuter av båda delarna. :) Nu slappar vi i soffan och jag tänker på min bok och vad häftigt det ska bli när resan mot utgivning börjar. I will fight.

Har ingen rolig bild att bjuda på men ni får gärna tänka er en bild som skulle passa på omslaget till boken! :)

Kommentera

