Fotbra

Jag är så himla glad! Idag har vi gått tre promenader och foten har inte gjort ont! Det är klart man behöver tejpa lite i förebyggande syfte när man går så mycket…

image

…men det går verkligen bra! O kom på att jag mentalt kunde likna det onda i foten vid en volymknapp som jag kan vrida ner så fort det börjar kännas. Det hjälper faktiskt! Jag gör det iochförsig fysiskt så vi får väl se hur länge jag får gå och vrida på knappar framför mig som inte finns innan någon kommer och hämtar mig. Men jag är glad så länge jag har bra fotdagar – mera mera.
Imorgon är det alltså tenta som gäller, sen lunch på stan med en gammal vän och på fredag ska jag föreläsa för två gymnasieklasser. Perfekt tempo för mig. :)

Kommentera

