På G

Sådär jah, kände mig så svullen imorse (efter min underbara sovmorgon till 9!) så idag var jag tvungen att röra ordentligt på mig. Två PW och ett bra styrkepass har det resulterat i – känns bra! Firar även första maj med att tighta till maten lite. Är inte så nöjd med resultatet hittils – mina hormoner har verkligen spökat de två senaste veckorna men nu får jag helt enkelt ignorera dem och köra på! Resten av maj är det alltså följande som gäller: fortsatt alkohol- samt skräpmatförbud. Plus inget godis eller snacks. Ser fram emot att få säga: ”nej tack, jag äter inte sånt där.”
Psykologitenta imorgon 8-12 betyder plugg resten av dagen. Men jag känner mig i fas så hoppas få pyssla lite med boken också. :)

image

Efter gårdagens kvällspromenad, otroligt att man aldrig kan ha flätor mer än en timme! ;)

Kommentera

