Sol

Föreläsningen gick jättebra! Det är olika men oftast tar det allt som allt inte mer än 30 minuter. Lagom tid så ingen får myror i brallan och jag får ändå med väldigt mycket. :)

Jag blev så sugen på att sitta i solen så efter jättegod och enkel lunch med kyckling, soltorkade tomater och parmesan mötte jag upp Sandra för lite god Ramlösa vid en glassig bänk. Tänkte ta glass men Sandra inspirerade mig till ett bättre val! ;)

20130503_133634Nu är jag hungrig igen och snart är det biodags så vi måste få i oss något innan vi går till stan. Ska visa kavajen också!

Kommentera

