Tabata

Körde precis ett 20 min tabata-pass och avnjuter nu frukost i form av jordnötssmör och banan på knäcke + ägg. Känns bra! Blir kvällspromenad sen också, men först ska jag till stan och ha mysigt med Vevelutt. Blir att sitta en sväng på terrassen hos henne också – få lite sol på sig. Jag gillar ju inte att ligga och gassa när det är snorvarmt men nu är det helt perfekt temperatur för att ha linne på sig om man sitter i lä. Jag har ju fortfarande probs med andningen, känner av det direkt när jag gör vissa övningar, framför allt benböj och axelpress. Det är så fruktansvärt tråkigt för jag vågar inte göra cardio heller, så fort jag blir andfådd börjar det bråka. Så det känns liksom inte som jag tränar ordentligt. Men jag får fortsätta på promenader och kanske testa att springa lite ute snart. Alternativt gå på bandet och springa lite där. Vi får se. Tråkigt iallafall att jag inte kan göra det som jag vet krävs för att jag ska få de resultat jag vill. Ja, ja. Jag fortsätter i min takt! :)

Vi hörs senare!

Kommentera

