Allt löser sig

Åh vilken härlig dag – det känns verkligen så: allt löser sig. Idag löste det sig på bästa vis med gruppindelning, blir en rolig kurs (elementär vetenskaplig metod). Det trodde ni inte! ;) Och så är jag så glad över att få lite sommarlov innan jag börjar jobba. Kör första dagen på midsommar kl 7-14 så är mer än en hel vecka jag har sommarlov innan jag ens börjar. I sommar har jag ju också två helt lediga veckor och så jobbar jag ju oftast bara 3-4 dagar i veckan. :) All timers.

Snart ska jag träffa fina Jossan, var så länge sen, ska bli kul! Jag hade så mysigt med Veve igår också, kvalitetstid. <3 På lördag blir det att kolla på SOF med O och My och på kvällen ha samkväm med Marcus och Veve. Om man säger såhär: vi har det rätt bra. Jäkla lyxliv. :) En stor del av mitt tänkande går alltid åt till framtidens roliga planer men jag njuter verkligen av nuet också. Tror jag har en bra balans där.

Körde ett jättebra styrkepass imorse! Imorgon ska vi faktiskt testa springa lite i skogen på kvällen. :) Hoppas det går bra! Känner mig mycket motiverad idag – hoppas det håller i sig hela veckan! ;)

Dreambody 2Inspo

Kommentera

