Framgång

Jag har kommit ett steg närmre i jakten på vad jag vill bli när jag blir stor. Jag vet ju att utbildningen jag går nu kommer leda in mig på rätt spår men man kan ju bli hur mycket som helst så jag känner att jag gärna vill ha någon idé själv om vad jag längtar efter – istället för att bara låta slumpen bestämma. Och nu har jag kommit på det – iallafall till viss mån. Organisationsutvecklare. Jag vill bli bäst på att utveckla och ta organisationer till nya höjder. Som organisationskonsult hjälper man företagen med bl.a. organisationsöversyn, klimatmätning, handledning och ledarskapsutveckling. Allt verkar så kul och jag tror jag är bra på det. Så nu blir det att försöka få plats hos någon som kan lära mig det här. Kul! :)

Arnold

Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
– Og Mandino

Kommentera

