Vilodag

”Förtjänt vilodag idag” säger min kropp till mig. Hade tänkt köra styrka med Olle men det får bara bli en härlig PW sen (för att spana på vår kommande bostad – igen). Har ju ändå hunnit med fyra styrkepass och två PW i veckan – någon måtta får det finnas. :) Ska nog köra intervall imorgon också så då får jag ladda för det istället. Kanske lite spring i spåret på kvällen. Tar helgen som den kommer. :)

Nu sitter jag och avnjuter gröt medans jag snackar med lite folk på FB, snart tänkte jag börja kolla lite mer på boken. Färdigställandets fas! Vet verkligen inte hur jag ska göra med källorna men det löser sig! Jag tänkte be om hjälp från Nyföretagarcentrum, hoppas de kan komma med lite tips. :)

Ikväll blir det pepparbiff – mums. Och imorgon bara måste jag äta lax. SÅ SUGEN. Plugg och sånt tar jag imorgon – idag är det stora njutardagen bestämde jag. :)

20130517_174415_20130518114331319

Kommentera

