Ny cykel!

När jag kommer hem från My står det en sprillans ny, jättefin cykel och väntar på mig. Tack mitt hjärta! :D Så skönt att den stora pusselbiten har fallit på plats! :)

Har haft en underbar fitness-dag idag med styrka, intervall, PW och cykling. Inte hunnit med nånting mer men är iallafall jätttenöjd! :) Sätter bra standard för resten av året: det blir nämligen godis- & snacksuppehåll fram till nyår. Som ni säkert vet gillar jag egentligen inte förbud men jag vill samtidigt min kropp det bästa. Så nu får ni hjälpa till att pusha mig! :)

Hörs mer imorgon!

image

Kommentera

