Ledig helg

Har tagit en helt ledig helg. Blev så ledig så jag t.o.m. inte bloggat. Glöm inte att följa mig på Insta, @linettestridh, där lägger jag upp lite oftare. :) Hur som helst har jag haft det så bra. Det var en tuff torsdag och lite av känslan satt kvar ett tag men igår och idag har jag verkligen bara mått bra. Idag blev det tårta till frukost, sen hamburgare (haha, heja) och så tapas efter vår asmysiga cykeltur. Bara cyklade omkring i typ två timmar, i duggregnet. Helt underbart. Nu ser vi roliga psykologfilmer (älska!) och sen ska vi planera vår kommande vecka för att vi ska få ut mest av den. Jag ska även börja jobba på att visualisera mina mål på kvällarna. :) Hörs imorgon! TGIM.

image

Kommentera

