Corren

Idag hamnade jag och Elli i Corren (sida A8 tror jag, kika om ni kan) i en liten ruta från i tisdags. :) Såg så häftigt ut när reportern hade skrivit något i stil med ”Författare Linette Stridh, 22”. Egentligen är man ju inte författare förrän man givit ut två böcker (och jag har ju inte ens publicerat min första) men det är ändå kul. Det är verkligen ett framtida mål. Att skriva böcker och spalter i olika tidningar, krönikör osv. Roligt! Måste jobba hårdare med min målvisualisering – men det är så svårt när jag inte ens vet vad jag ”vill bli” utöver författare. Det är så klart (men ändå inte!) och så har vi hela biten med organisationskonsult. Jag är helt enkelt öppen för förslag. Men jag försöker visualisera så gott jag kan – roligt!

IMG_20130410_093212Såhär såg det ut sist jag var med i tidningen, Extra Östergötland.

3 Comments

Lägg till →

  1. Åh, kul! Grattis! Lika kul varje gång du får uppmärksamhet för det du skriver om! :)
    Är säker på att något förlag nappar snart! Lycka till! ;)

Kommentera

