Tröttis

Verkar iallafall som att jag inte är ensam om att vara helt slut. Fick bli vilodag igår och sovmorgon idag. Är fortfarande trött dock. Jag känner att det får vara såhär till nästa vecka. Då jäklar är det sommarlov! :D Har världens bästa schema också. Blir en riktigt bra sommar. Så det gör inget att jag är lite seg nu. Idag och imorgon ska vi färdigställa grupparbetet, känns som vi är i fas. :)

Jag och Elli var inte med i Corren idag så kanske kommer imorgon då. Blir kul att se. :)

Nej, nu måste jag gå upp! Hörs sen! :)

image

Vill bara ligga inne och äta det här. Kanske i helgen så. ;)

Kommentera

