Mumma!

Mmmm, har myskväll och äter god italiensk smörgåstårta med färska fikon, ädelost, päron, vindruvor, lufttorkad salami och annat trevligt. Galet gott.
Har fixat nyttlinsrecept idag! Som jag trodde behövde jag öka styrkan på varje öga, så nu är jag uppe i -5,00 på vänster. Fasen halvblind. ;) Har även köpt två nya linnen på Stadium – ett träningslinne med BH som jag velat ha så länge. :) Och ett annat Nike-linne som jag kan slappa i hela sommaren. Dra på över bikinin.

20130601_161130Nu ser jag på första Hangover och ikväll blir det nog bara bokfix. Hade tänkt hitta på något men får se om jag orkar. Den som lever får se! Plus att jag fick ju en jättebra bok av min kära syster Fia: Livet efter dig av Jojo Moyes. Så den lockar också en hel del! :)

Just det, sprang 2,5 km förut också. :) Det fick bli träningen idag. Kändes riktigt bra! Nästa gång blir det 3. Sakta men säkert. ;) 1 juni idag – älska nystarter.

Kommentera

