Shotgun

Haha, jag har fortfarande inte hunnit berätta om kissupplevelsen än men kan ju dra den korta versionen. Vi satt fem stycken på en filt, två killar i 20-årsåldern ställer sig mot oss, ca 10 m bort och drar fram den och börjar urinera. Jag gapar åt dem att de kan göra det någon annan stans. ”Men vi är snart klara!” och ”varför bryr du dig?!” kommer tillbaka. Jag ringer polisen och får köplats 56. Efter mycket om och men samt en till kissrunda på samma avstånd med samma riktning kommer jag fram och meddelar vad som hänt. Vi märker att den ena är snorfull och han hinner faktiskt med en tredje runda innan polisen kommer. Jag och My går fram till polisen som står på andra sidan trädgårdsföreningen (lite lätt skraja med tanke på att ett irriterat, kissnödigt grabbgäng på 10 pers kanske inte är att leka med trots allt). De har vart på fel gäng och säger ”ajröh, ah vilka är det då?” varpå jag pekar ut killen i keps som varit mest uppmärksammad. Polisen pratar med killgänget och jag var helt säker på att de skulle plocka in honom men de fick sitta kvar. Det blev aningens obkevämt men efter bara några minuter kommer denne kille i keps ragglande och häver ur sig ett smått ironiskt ”jag b-ber om uhrsäkt för att jag urinerade m-mot er”. Trodde jag aldrig skulle hända. Hoppas de lärt sig något tills nästa gång. ;)

Det har varit en underbar helg. Tack fina ni! Vi har testat på att skjuta både salongsgevär och 12-kalibrigt hagelgevär. Det var så kul. Så nu får ni akta er för att kissa i närheten av mig!

Shotgun

3 Comments

Lägg till →

  1. Men fy vad äckligt! :( Konstigt att han ens bad om ursäkt, men det är ju alltid något. :p

Kommentera

