VG

Gaah! Så jääkla fint! Toppade alla betyg denna vårtermin – det trodde jag aldrig. Det har inte ens varit viktigt. Det enda jag har lovat mig själv är att försöka slippa omtenta så gott jag kan. Ibland ska man verkligen bara go with the flow! :)

Det är så härlig stämning i stan idag – precis utanför fönstret åker det förbi massor överfyllda traktorer och vagnar med glada ungdomar som inte låter sig slås ned av lite vatten. Champagne löser allt. Ah, härliga tider. Hade jag fått välja hade jag gärna gått gymnasiet igen – i en annan tid, på en annan plats. Men visst, just min studentdag var inte så tokig den heller. :)

HPIM0349

Kötta!

Kommentera

