Oliv

Ska bli gott med olivsallad sen! :) Pasta, grönsaker, oliver, fetaost och grillad kyckling = perfekt!

Jag har en ganska dålig dag humörmässigt men jag försöker att inte släppa efter allt för mycket. Det är ju inte livsviktigt att det är diskat precis just nu. Och så får jag ryck på mina grumliga linser som O skvätte ner med vatten i badet förut, de är nya så de ska vara glasklara! Men får byta till glasögon nu resten av kvällen. Herregud, när man skriver detta så fattar man ju att det inte är något att vara sur för men ni som äter hormoner förstår mig. Jag tänker iallafall fortsätta med de här minipillrena ett tag, de funkar ändå bäst av de jag testat.

Redan kväll snart ju! Dagen går fort. Som tur är har jag tränat idag, det får bort lite aggressiva spänningar. Det är perfekt att avsluta med lite säck så man får slå skiten ur någonting och bli helt slut. :) Plus att jag har ju för fasen sommarlov! Och så det är Stångebro-fest imorgon – jag kan ju bara inte vara arg.

Imorgon blir det att njuta på fältet hela dagen lång så vi får höras på söndag! :) Hoppas ni har en skön sommar-fredag-kväll.

IMG_3459Sommarbild från fjol. Älska Stångebro.

Kommentera

