Just do it

Äter du när du är deppig? Ja.
Sover du när du är deppig? Självklart.Går du på toa när du är deppig? Japp.

Då kan du också träna när du är deppig. Man måste ju äta, sova och gå på toa oavsett. Så kan man tänka med träning as well. Plus att man mår jääkligt bra när man tränat. Man får helt enkelt bara försöka göra det. Jag körde 100 squats, 50 armhävningar och 1 min planka. Tog typ 10 minuter men det är bättre än ingenting och nu mår jag mycket bättre. :)

Jag har även skickat synopsis och följebrev till ytterligare ett förlag samt skrivit ut manuset och ska lusläsa det med O. Sakta men säkert får jag tillbaka energin. Välkommen!

Idag är det förresten exakt en månad som vi varit utan godis och snacks. Känns bra! Inte ens svårt även om man blir sugen ibland. Bara typ 27 veckor kvar! ;)

Beat yourself

Kommentera

