Sovmorgon

Åh, WordPress har fixat ny design här inne i skaparrummet, trevligt med förändring. :) Idag har jag ännu mer livsgnista! Verkligen inte på högvarv men jag har bockat av några punkter på att-göra-listan nu på förmiddagen. Har tagit långlånga sovmorgnar den här veckan så nu är det dags för supersen frulle. Älskar mat. Haha, jag är nog en typisk tröstätare egentligen. Det är bara för att jag har någon slags hejd som jag inte är stor som ett hus. Och det känns helt orimligt men jag tränade ändå tre gånger förra veckan och så kan jag förmodligen klämma in ett eller två pass till den här veckan. Då har jag fått ihop tre pass även denna vecka. Känns alltid bra att ha det på papper så man vet hur det egentligen ligger till. Tips till er som inte har så bra koll och oftast går på känsla – anteckna i kalendern när ni genomfört något så kan ni gå tillbaka och se mönstret!

Nu blir det frulle som sagt, mumma!

Kommentera

