Firande

Idag har vi firat svärfar med smörgåstårta och paket. Och nu kom jag precis på varför jag känner mig lite nyfiken och innovativ – det är ju söndag! Söndagskreativiteten slår aldrig fel. Men just nu sitter vi och vilar i soffan hos sväronen så jag får hålla mig tills vi kommer hem. Har ändå bockat av nästan allt på to do-listan den här veckan. Det trodde jag inte så jag är helnöjd! :)

Jobbar inte förrän onsdag igen så semestern fortsätter! Ni får en bild från i torsdags. :)

image

Kommentera

