För trött!

Jag har ingen ork. Det är läskigt! Har dock inte tagit hand om min kropp ordentligt så jag är inte förvånad, bara obekväm. Sover jour idag men när jag slutar imorgon kl 13 är jag ledig i tio dagar. Rätt så välbehövligt. Då blir det att ladda batterierna rejält med massor bra mat och motion, så man kommer ur den här dvalan.

Någon mer som är zombie? Har fått känslan av att det är många som är sega nu på försommaren. Eller vad fasen, det är ju inte försommar längre. Nu är vi ju mitt uppe i det. Njut! Jag ska börja göra det imorgon kl 13. Nu ska jag bara fokusera på att överleva. ;)

Önskar det fanns dagliga tips på bra mat så man slipper tänka själv, får plocka sallad. Det funkar alltid! :)

image

Sommarpojk.

2 Comments

Lägg till →

  1. SHU! ;) hur menar du med inte tagit hand om kroppen ordentligt? Hur ska man leva för att va pigg och hur ska man inte göra? ;) // Sara

    • Hej kompis! Haha, vilka livsfrågor! :D Nämen jag har ju bara ätit skit känns det som och inte tränat ordentligt på två-tre veckor. Stor skillnad mot förut och jag märker att det inte funkar för mig. Måste ha bra, näringsrik mat och få åtminstone lite motion varje dag. Klart att du är trött, du har ju småbarn, men fortsätt få till träningen och ät mycket grönsaker och frukt och skippa skräpmat så tror jag det hjälper dig lite grann iallafall. :)

Kommentera

