Granny

Idag käkade vi lunch (läs frukost vid lunchtid) på Hälsofreak med mamma och mormor. :) Glömde förresten att ta bild på min sallad – hur orutinerad! ;) Mysigt ses och skratta lite. Förresten så var vi ju hos sväronen i tisdags kväll för de firade pärlbröllop och gud vad vi garvade. Hela kvällen. Haha, jag, Emma och Lena ligger konstant ihopvikta och Olle och Lennart bara gapar och garvar. Fantastiskt.

Nu ska jag fortsätta med min lilla bebis. Har så stark lust att vara mor idag så får låtsas att mitt manus är en bebis. Har förresten börjat reka för att göra ett första omslag på boken. Vet inte om jag berättat hur jag tänker mig det men jag vill ha mitt ansikte sminkat med blåtira och diskret blod för att ”locka” läsare. Tror omslaget kan hjälpa förlagen en hel del att se hela konceptet framför sig. Och som vanligt har jag min duktiga Wallberg till hjälp. Vi ska plåta hemma hos henne och de har nyligen flyttat till hus – blir kul att se! :)

IMAG1681Jag och mormor idag.

Kommentera

