Cykelstolt

Jag har inte rört på mig ett jota idag men min älskling cyklade 12,5 mil. Frivilligt! Det är inte fy skam! :D

image

Själv kör jag jouren. Första dagen på monsterveckan – check! Ser fram emot lönen i augusti om man säger så. :)

Jag har ju en bokidé som jag börjat spåna i. Det ska bli roligt att fortsätta pilla med den lite längre fram. Nu lägger jag dock allt krut utöver min relationsvåldbok på jobb och hälsa. Läste i tidningen idag om tips som pensionärer vill ge till unga och topp ett var just hälsa. Utan fysisk och psykisk hälsa spelar det noll roll hur många siffror du har på saldot. Det tar jag till mig. ;) Hörrni, sov gott!

2 Comments

Lägg till →

  1. Spännande med ny bokide!!! Ha en bra dag när du vaknar!

Kommentera

