Människa

Nu är jag lite människa igen. Igår försökte jag bara göra det jag kände för. Det är verkligen bästa medicinen när man blir sådär konstig och nere. Det resulterade i quality time med BFF, chips och vin på kvällen. Idag fortsätter jag på samma spår. Är som tur är ledig till på fredag! Så idag ska jag ha quality time med hjärtat, han är så älskvärd.

Jag tänker för övrigt 24176214 gånger om dagen på hur underbart det ska bli att flytta!! Särskilt när vår lägenhet är bombarderad med äckliga bananflugor! :( Jäkla rötmånad. Och så köpte jag köttfärs som gick ut i förrgår och glömde bort att lägga den i frysen så gjorde det imorse. Den hade börjat tappa den röda färgen, är den okej eller bortom allt hopp tro?

Igår övertalade jag även BFF att anmäla sig till streetdansen som drar igång i september! :D Så himla kul att göra det tillsammans! Längtar ihjäl mig till det också. Så glad att jag kan se allt positivt jag har att både se fram emot och som jag har just nu. Man har det ju lite för bra för att vara sant ibland. Det är väl på något sätt även det som gör att man blir lite låg ibland. Man vill inte förlora det. Jag är expert på att oroa mig, det har jag från mor min.

Vi skulle göra omslag igår men jag var för nere då så vi ska göra det nästa vecka, det ska bli så kul! Duktiga Emelie! Har även nu skickat till ytterligare ett förlag som jag tror på. Får ta lite i taget men jag mår verkligen bra av att pyssla med mina olika projekt. Det är viktigt att få utvecklas och ha ansvar. Som sagt, bästa medicinen. ;)

Dream

Kommentera

