Blåtira

Imorgon ska mitt face få sig en fiktiv omgång! Vi sköt upp omslaget en vecka men imorgon är det alltså dags. Det ska bli jättekul! Duktiga Emelie hjälper mig och sminkar blåtira och lägger fejkblod i näsborren (eller mungipan – vad tycker ni blir bäst?). Så får O hjälpa mig att photoshopa det till ett succéomslag! Sen är det bara pumpa ut till alla förlag som vill ha pappersmanus. Klappat och klart. ;)

Jag har fått kontakt med ett intresserat förlag som ska läsa manuset den kommande månaden. Ska bli roligt att prata mer med dem och se vad de tycker. :) Hon sa även att oavsett om jag ger ut boken hos dem eller inte så hjälper hon mig gärna att besvara frågor jag har angående utgivning och liknande. Härligt med någon som tar sig tid att dela med sig av sina kunskaper. Guld värt!

Nu ska jag formulera följebrev till förlag. Hörs mer imorgon efter plåtandet. :)

20130726_210545Blåtira comin’ up!

2 Comments

Lägg till →

  1. Lycka till, jag säger näsborren. Mungipan känns lite vampyrigt. Kram

Kommentera

