Träningsschema

Jag har satt upp ett kost- och träningsschema till en gullig kollega (som också är Olles svågers svägerska!) som hon ska börja följa nästa vecka. Det ska bli så roligt att se hennes förvandling! Hon rivstartar med att vandra i fyra dygn (hur coolt?) för att sedan fortsätta med träning 3 dagar i veckan samt promenad alla vilodagar. Åh, så roligt! Vi får se om hon vill lägga upp före- och efterbild sen, det får hon bestämma. :) Hur som helst kommer jag stötta och peppa både när det känns som värst och bäst.

Jag ska även lägga upp ett träningsschema till chefen som behövde lite hjälp med vad hon ska träna när det väl är dags. Ska fixa det nu tänkte jag.

Det är verkligen jätteroligt att hjälpa till med det jag lärt mig inom kost, träning och hälsa. Men som det känns nu kommer det alltid hålla sig på en hobbynivå. Det är för stor konkurrens inom branschen och aningens för outvecklande för mig på en personlig nivå för att jag skulle vilja satsa på det. Nej, jag känner verkligen att organisation och personlig framgång i företagsamhet är min grej! Idag lyckades jag förresten med en sak på jobbet som jag ser som en bekräftelse på att jag är en bra beteendevetare och personkännare. Alltid roligt med sådant!

Funderar på att lägga ut flyers med Dagens Sallad här på stan i höst. Kom gärna med förslag på hur den skulle kunna se ut. Ska lägga ut förslag här allt eftersom jag designar dem, så får ni rösta. :)

20130727_152413Drinkar är oftast inte med i kostscheman men är det semester så är det. ;)

Kommentera

