Mål i höst

Jag har massor idéer som jag vill skriva blogginlägg men när jag väl trycker på ”Skapa nytt” så är allt som bortblåst. Måste börja skriva ner allt! Det handlar mest om vardagspsykologi och roliga saker som man inte alltid tänker på. Sånt tycker jag är roligt att prata om. I skrivform. ;)

Har skrivit upp lite olika teman för min vision board jag ska göra nästa vecka. Det får bli en digital sådan förresten. Ett av dessa teman är att försöka komma in någonstans där jag kan vara artikelförfattare eller dylikt. När jag ska söka dessa jobb vill jag kunna använda min blogg som ett slags arbetsprov och då gäller det ju att ha riktigt bra inlägg skrivna! Så det kommer bli lite tyngd i inläggen i höst med andra ord. :)

Alla teman i min kommande vision board är:
Personligt:
– Hitta inspiration till en snygg klädstil som jag trivs i (nu känns det mest som jag tar på mig det som finns)
– Spara pengar till kommande lägenheten
– Känna efter men samtidigt våga säga ja till saker som jag tror jag skulle gilla

Arbete:
– Hitta bokförlag och börja jobba för publicering
– Fortsätta utvecklas med Novahuset
– Söka extrajobb inom beteendevetenskap, kriminalvården, jobbcoach etc.
– Söka jobb som artikelförfattare

Nu sitter O och designar mitt bokomslag och jag ska strax bege mig till stan för att möta upp Miami, det är dags för myskväll och massor Youtube-klipp (schlager om mamma får välja!). Ni ska få en teaser på bilden så fort han gjort klart den! :) Hörs sen!

DSC00272Gammal bild på mig och Miami.

Kommentera

