Slashas

Jag har äntligen hittat bra platåskor! För 299:- på Nelly. Ett riktigt fynd – om de sitter bra. Jag hoppas det. Snygga var dem i alla fall.

PlattåskorMen det är inte mycket mer jag orkar göra idag. Nätshoppa, skicka synopsis till fler förlag och skriva ihop en ansökan till extrajobb. Det är min maximala ork. Det var jättemysigt igår med mamma! Blev en hel del musik och vin och jag har inte direkt ätit som en gud idag – är därför jag är seg också. Den här veckan får bli lite såhär. Ska ju jobba i helgen också. Men nästa vecka blir underbar, då ska jag välkomna mina rutiner med glädje. Morgonpromenader, god, nyttig mat och effektivt jobb om dagarna. Roligt! :) Då får jag ta tag i allt som jag inte orkar just nu också. Som städning, disk och så vidare. Det känns mindre viktigt just nu. ;)

Kommentera

