Släng problemglasögonen

Nu har jag precis krypit ner i sängen efter mysig söndagskväll i soffan med grodan. Blev sista svullet på ett tag nu, kommer hålla mig till lördagar den närmsta tiden. Och imorgon börjar äntligen min höstsäsong! Morgonpromenad och storhandling står på schemat först och dagen fortsätter med manuspill och mailutskick. :) Känns superbt!

Den här sommaren har det varit lite svackor, då i mitt humör, men den har ändå överlag varit väldigt bra. Den är inte slut men jag älskar verkligen hösten och produktiviteten som kommer med den. Jag smygstartar redan nu med att börja bläddra i min framtida kollegas nya bok: släng problemglasögonen. Kolla in Gunnel på hennes hemsida – där kan ni snacka produktiv kvinna. :)

image

Kommentera

