Novamöte

Vad produktiva jag och Paulina var idag! :) Hann med att utforma copy till flera trycksaker. Vi pratade också om min roll där för jag kände att jag inte riktigt var rätt person att vara bidragsansvarig. Så nu har vi bestämt att jag ska ha mer hand om marknadsföring och vidareutveckling. Det passar mig som handen i handsken! :)

Ikväll ska O och jag paddla kajak! Hoppas det är uppehåll, ska bli så kul! :D

image

Från förra veckan i Tinnerö, där är det nog inte så trevligt att paddla.

Kommentera

