Caesar

Det var verkligen så kul igår. Man tänker ju att alla kan paddla och att det inte är så svårt. Uppdatering från verkligheten: det är skitsvårt! Det första jag gjorde var att åka in i stenarna vid kanten och ropa på hjälp. Att jag precis innan jag satt mig i kajaken dödat en åttabenad sak och visste att dess kvarlevor fanns kvar däri gjorde inte saken bättre. Men när man väl fått in tekniken efter någon halvtimme gick det rätt bra. Har mersmak nu! :) Det jobbiga var nog för axlarna eftersom man håller upp paddeln hela tiden. Och jag fick inte heller till det med benen men får öva på det mer nästa gång. Vi kör i vår igen!

Igår efter paddlandet gick vi ut och åt lite Caesar. O fick nämligen kajakpaddlingen i present av mig förra året så han fick en liten minifödelsedag igår. Det roligaste är att han fyller nästa onsdag så det blir firande veckan lång. Roligt! ♥

image

Kommentera

