Skriv, sälj och bli lönsam

Det värsta som kan hända när man frågar någon något är att de säger nej eller inte svarar. Den inställningen försöker jag ha ofta och idag fick den mig att skriva till en coach som heter Linnea som även är artikelförfattare. Hon skriver om så intressanta ämnen och jag vill verkligen förverkliga min passion för skrivandet så jag frågade henne om vilken väg hon har gått för att komma dit hon är idag. Hon svarade direkt och gav mig massor bra tips, tack!

Ett tips var den här underbara boken som Camilla Björkman har skrivit. Den blir mitt nästa köp! Och det bästa är att jag inte behöver stressa. Jag är mitt uppe i en utbildning och är 22 år. Jag kan införskaffa kunskap och erfarenhet och verkligen tänka igenom bra artikelidéer innan jag kastar mig ut i den hårda konkurrensen. För det kommer behövas. :) Det kommer också vara SÅ värt det!

20130815_184315(0)_20130815184554908Ser helt blond ut där uppe och mörk i längderna. Ska verkligen boka in tid hos frissan snart. Läste förresten att minipiller kan ge håravfall och med tanke på att hela vår lägenhet består av en heltäckningsmatta av mina hårstrån så tror jag att jag är drabbad. Tips på vad man kan göra åt det? B-vitamin som gäller?

Kommentera

