Stor

Ojojoj, nu känner jag mig stor som ett hus. Har precis ätit och så är det chokladveckan. Har inte ätit något sånt på hela veckan men kroppen tycker att det är dags. Och jag kan ju inte annat än att hålla med så ikväll får det nog bli något chokladigt.

Eftersom jag och Paulina satt med Novahusets flyers igår blev jag sugen på att slipa på en flyers för Dagens Sallad. Jag har gjort ett draft som O ska kolla på och så tror jag att jag beställer några i A6 till september och lägger ut dem bland butiker och restauranger. Hoppas att det ger en boost! Vill såklart att så många som möjligt ska känna till det och få ta del av salladsbiblioteket. :)

Det har blivit så att bilden till Dagens Sallad är den här som jag gjorde förra sommaren, den är så fin! :)

IMG_3951

Kommentera

