Back attack

Man ser att höger axel är högre än den vänstra. Har alltid känt att jag är sne men inte sett det såhär. Tur att det är ur världen nu då. ;)

image

Det var förresten jättemysigt igår på kräftskivan. Känner mig så löjlig som inte äter kräftor men det går verkligen inte. Hur som helst hade jag med mig lite tapas som jag satt och pillade med samtidigt som de andra åt de röda havskrypen. Testade även tre droppar snaps men det föll mig inte riktigt i smaken om man säger så. Inom vissa områden kommer jag nog aldrig bli vuxen. Jag gillar mormors rabarbersaft bra mycket bättre. :)

Kommentera

