Fake-Idol

Imorgon fyller min pojke år! :D Hur ska jag kunna somna ikväll? Har alltid svårt att sova natten innan det händer något stort – födelsedagar, intervjuer, skola, julafton, you name it.

Ser på Idol, det är verkligen pinsamt dåligt. Själva upplägget och hur de gör narr av alla. Woho – big news, not. Men det är så påtagligt när man ser det. Just jag är väl lite jävig också med tanke på att Tim var med och sökte till Idol för några år sen. Innan visste man ju inte exakt hur mycket fusk-TV som låg bakom programmet men då fick vi reda på det. Det är minst två jury som dömer ut innan man kommer till TV-juryn och ni alla vet ju hur dåliga majoriteten är som vi ser i TV.

Stackars alla som slösar bort tid i köerna och missar skola & jobb. Hoppas de har roligt under tiden i alla fall!

DSC06776Haha, vad bitter jag blev nu. Ny dag imorgon! Pojke-födelsedag! :D Ha en skön vecka. Det ska jag – en jobbfri sådan!

Kommentera

