The weekend

Måste erkänna en pinsam sak. För bara några månader sen kom jag på varför det heter ”weekend”. Week-end. Jag blev inte bara rädd för mig själv när jag insåg att jag aldrig tidigare tänkt på det, jag blev övertygad om att något inte står rätt till. Det är bara hoppas att man inte gör bort sig i framtiden inför folkmassor, då kan det ju hända farliga saker.

Hur som helst tänkte jag visa i bilder hur bra vårat veckoslut har varit. :)

image

image

image

image

Grattis igen mitt hjärta. Älskar att dela liv med dig.

Och för att se min Michael Jackson-dans i den roliga duschen med radio: klicka här.

Kommentera

