Åstadkommit

1 september 2013. Härligt med nystart! Älskar dessa nystarter. Jag vill att alla ska se varje chans till nystart att göra något nytt och framför allt innan man trevar på igen stanna upp och vara stolt över det man hittils åstadkommit och därefter sätta nya mål. Jag vill nu stanna upp ett tag och skriva upp det jag åstadkommit hittils i år.

– Toppat alla skoluppgifter, VG på alla kurser
– Skrivit en bok
– Föreläst om relationsvåld i flera gymnasieklasser
– Reportage om mig och boken i Extra Östergötland
– Medverkan i radio som stående gäst bl.a. angående relationsvåld
– Reportage om East FM och mig som författare i Corren
– PB i plankan på 3,30
– Trivs nästan alltid i min kropp, tränar och äter bra
– Styrelseledamot i Novahuset

Det känns så jäkla bra! Man kan om man vill – och jag vill.

VG1IMG_7126

Kommentera

