Kickoff

Igår hade vi kickoff och lite halvnollning för de som började BVG det här halvåret. :) Det blev riktigt lyckat. Irländsk julafton osv, osv.

Haha, det var en liten hurtbulle som sprang intervaller i Vallabackarna där vi var. Han slutade verkligen inte! Körde på järnet. Rätt vad det är sitter han vid elden och dricker öl som han fick av en klasskompis. Sen var han med som domare när vi körde lekar och sen tog han några backar till. ;D Han blev vår maskot.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Så skönt med helg. Hanna och Lina trodde inte jag kunde ta det lugnt men jag garanterar att jag kan vara lat om jag så vill. ;)

image

En del av gänget. Jag står till vänster, vet inte vad jag hittade för intressant.

Kommentera

