Skriveri

Idag försöker jag vara både produktiv och effektiv. Jag har mailat det jag ska angående Novahuset och snart har jag fått in alla mina egna erfarenheter i bokmanuset. Imorgon ska jag skicka efter tryck på omslaget och skriva ut följebrev. Det gäller att passa på nu när vi inte har något mer schemalagt i skolan den här veckan! :)

Ser fram emot helgen också, på lördag ska jag och Veve ha stan-dag och gå på Rock the Ballet på kvällen för att avsluta med inflyttningsfest hos hennes kompis här i Vasastan. Det blir helt underbart.

IMG_3896Det brukar gå lite hett till när Vevinette är i farten.

Kommentera

