Tack Ellinor!

Tack kvinnojuren Ellinor! Det var jättekul att få föreläsa för er! Det är minst lika inspirerande för mig att få ta del av era frågor och tankar efteråt. Den allvarliga stämningen i rummet när jag berättar om vad jag vart med om går så snabbt över i hopp när jag kommer in på nutid och framtid. Det är så härligt att se dessa hoppfulla blickar och leenden och jag blir så glad över att alla som är där vill göra något för att förändra nuvarande bilden av våld i nära relationer. Häftigt! :)

Påminner om min FB-sida om boken: No more Mr. Nice Guy
Vill du att jag föreläser hos er, kontakta mig!

Blir roligt att komma tillbaka i vår och fortsätta inspireras, då med nya jourkvinnor!

linette_9_webben1Nu blir det MYskväll, svävande på moln. ;)

Kommentera

