Det perfekta studentlivet

Ärligt talat så passar studentlivet mig alldeles utmärkt. Visst, man får leva med en näst intill konstant stress för att det alltid finns något att läsa eller skriva men samtidigt så får man ju styra över det helt själv. Har man en dålig dag så kan man oftast ta igen det längre fram utan att något havererar. Och har man motsatt en bra dag kan man göra klart ett helt arbete i god tid och sedan känna att man är ledig med gott samvete. Jag tar förmodligen examen januari 2015 så jag kommer verkligen njuta av året som är kvar. I framtiden tänker jag se till att kunna arbeta på ett liknande sätt, älskar flexibiliteten. :)

Ikväll blir det lugnt med min Goff, godis, asgarv och Melker Melkersson. Måste ta det lugnt så jag orkar med morgondagen, då ska nämligen jag och BFF dra till Norrköping och gå på burlesque-show! :D Det blir insane!

????????

Kommentera

