Screw it…

…imorgon kirrar vi gymkort på vårt nya gym Kanonhuset i Södra Ekkällan! :D Finns inte en chans att jag orkar vänta till våren. Det är ju trots allt bara 165:-/månaden, mycket värde för den lilla summan. Det som blir lite ”knöligt” är ju att ta oss dit men mitt mål är att köra där ungefär två gånger i veckan. Känns så himla bra. Nytt och fräsch! :D De har TRX också vilket jag verkligen ska utnyttja!

Dock så är öppettiderna inte de bästa. De öppnar inte förrän 6:45 men jag hoppas man kan försöka få dem att öppna tidigare så småningom, vore guld om man kan köra redan vid 6. Det löser sig säkert, man får anpassa sig lite grann.

Imorgon ska jag efter en liten rundvandring och uppvärmningen köra:
– Benpress i maskin
– Benböj med vikt
– Utfall med vikt
– Bicepscurls med hantlar
– Hammercurls med hantlar
– Kickback i cable
– Magövning i TRX

Ååååh vad jag längtar!! Känns fasen nästan som julafton imorgon! :) Blir dock intressant att se i hur dålig form man är efter en veckas skräp i matväg, ingen träning och dålig sömn. :P Huvudsaken är att jag är där och får ta på grejerna. M-m-m!

IMG_5963Haha, sist när Anders piskade mig när jag hoppade hopprep på Actic såg det ut såhär. Får låta bli hopprepen imorgon.

Kommentera

